Articolbox

articole de calitate pentru toate varstele.

Opelul low-cost tinteste piata Dacia


Masinile fara fite sunt din ce in ce mai cautate in Europa datorita crizei comerciale, de aceea producatorii de masini au ales sa urmeze tendinta si sa produca masini low-cost.

Dupa cum stim in ultimul timp Dacia (Group Reanault) a avut o crestere semnificativa in vanzari in toate tarile, dupa cum am scris intr-un articol anterior aici, mai ales datorita preturilor reduse si a raportului pret/performanta foarte buna. Astfel Dacia a devenit cel mai important activ a firmei Renault in Europa.

Un motiv in plus ca General Motors (GM) sa reactioneze si sa pregateasca lansarea unei linii de masinini low-cost marca Opel, cu intentia de a recupera piata pierduta in ultimul timp. Vor sa lanseze atat SUV-uri mai mici cat si masini de familie de dimensiune mica dar la un pret similar cu masinile Dacia.

Alti producatori pe piata auto cu care General Motors intentioneaza sa intre in lupta sunt Fiat, Peugeot, Citroën şi Ford, firme care la fel au avut pierderi semnificative in ultimul timp si la fel se orienteaza spre piata masinilor ieftine. Dacia si firmele coreene Hyundai şi Kia  specializate pe masinile low-cost in acest moment sunt in crestere cu vanzarile dar se pare ca vor avea o concurenta pe cinste cu marcile sus amintite.

Anunțuri

Lasa un comentariu valoros la subiect. Multumesc.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: