Articolbox

articole de calitate pentru toate varstele.

Suportul tehnic – solutie pentru webhosting de calitate


La inceputurile mele in ale internetului mi-am creat 3 bloguri pe platforme gratuite. Aveam impresia ca e o cheltuiala inutila achizitionarea de gazduire oferita de o firma specializata atata timp cat blogspot sau wordpress nu cadeau niciodata, oferindu-mi destula libertate. Dar in momentul in care mi-am dat seama ca nu e destula libertate, am cumparat domenii si webhosting.
Nu am cumparat de capul meu, ci am ales ceea ce mi s-a recomandat. S-a dovedit a fi o mare greseala, o pierdere de timp, bani. Dar am castigat multi nervi in acea perioada. Motivele sunt simple, siteurile cadeau destul de des, continutul imi era sters din cauza problemelor cu serverele lor, iar suportul pe probleme era mai mult decat deficitar.
Da, inca de la prima experienta cu o companie de gazduire web aveam sa-mi dau seama cat de importanta este oferirea de suport clientilor, altfel ii vei pierde. Pentru ca deranjant este sa-ti vezi site-ul cazut, dar de-a dreptul suparator este sa nu ti se raspunda la ticketele deschise, la e-mailurile trimise sau la telefoanele date in disperare. De aceea, daca reprezinti o companie ce ofera servicii de web hosting, ofera suport prin toate modalitatile posibile clientilor.

Cum poti fi la indemana clientilor in orice zi si din noapte?

  • Prin posibilitatea de a deschide tickete suport din contul de utilizator – Ticketul este o metoda oficiala si sigura, pentru ca se trimite un email clientului prin care este anuntat ca sesizarea a fost inregistrata si ca in cel mai scurt timp problema se va rezolva.
  • Un e-mail de contact. Pentru ca o adresa de e-mail nu e greu de creat, este indicat sa va creati un cont special in care sa fie directionate toate sesizarile primite de la clienti. Astfel veti scuti din haosul ce s-ar crea daca o adresa de e-mail este folosita si pentru sesizari si pentru oferte speciale de preturi sau pentru orice alte intrebari din partea clientilor.
  • Suportul telefonic este absolut necesar. Am avut de cateva ori probeleme cu siteurile, dar eu nu ma aflam in apropierea unui calculator cu conexiune la internet si imi era imposibil sa vad ce se intampla, iar in momentul in care eram anuntat de catre vreun prieten si care mai si pricepea cate ceva, imi zicea ca e de la hosting. Sunam direct la firma ce imi gazduia siteul si totul se rezolva. Simplu, fara sa fug disperat spre un gadget cu internet, fara sa rog un prieten sa trimita un mail in numele meu. Sunam, ziceam site-ul si se descoperea problema. Si se si rezolva.
  • Suport pe siteurile de socializare. Nu mai este un mister, nu mai este o noutate. Un client cand are o problema, se duce direct pe Twitter sau Facebook pentru a semnala problema. Multi fac aceasta pentru ca sesizarea este facuta in mod public si trebuie rezolvata rapid de catre firma, altfel clientul va riposta si se poate crea o problema de imagine greu de indreptat.
  • Livechat pe siteul companiei. E o metoda care inca nu a prins, dar poate fi cu adevarat utilizata daca aceasta modalitate ar fi mai evidenta. Probabil multe companii nu isi doresc o discutie atat de deschisa cu un client. Sau nu au personal indeajuns pentru a stat incontinuu pe site pentru a raspunde intrebarilor venite de la clienti.
Anunțuri

Lasa un comentariu valoros la subiect. Multumesc.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: