Articolbox

articole de calitate pentru toate varstele.

Muzica potrivita pentru o nunta de vis


formatia kiazimAm stat sa ma gandesc in ultima vreme, acum ca nunta mea se apropie cu pasi repezi, care sunt ingredientele sau secretele care duc la o nunta memorabila. Adica ce ar trebui sa pui la dispozitia musafirilor, in asa fel incat peste zece ani sa zica: „Imi amintesc nunta Mirelei! A fost cea mai tare!”. Si pentru ca nu am fonduri sa apelez la o agentie de organizare evenimente, am ales sa imi intreb efectiv rudele si cunoscutii: „Dintre toate nuntile  la care ati fost, care v-a placut foarte mult si de ce?” Evident, nimeni nu si-a amintit prea multe despre decor si ce s-a intampla acolo, insa majoritatea spuneau :” Vai cat am dansat! Si pe muzica usoara, si pe muzica populara! Foarte buna a fost muzica!”. Asa ca am inceput sa ma concentrez mai putin asupra maruntisurilor care imi consumau inainte o gramada de timp si de bani si sa acord mai multa importanta gasirii trupei potrivite pentru nunta mea.

In prima faza, m-am consultat evident, cu logodnicul meu. Insa el, ca barbatii, nu a fost prea interesat sa ia o atitudine in acest sens. „Nu stiu eu. Sa le placa la oameni. Sa fie de toate.” Si sunt oarecum de acord cu parerea lui. Nu am pretentia sa le bag pe gat musafirilor muzica mea preferata, insa mi-ar placea in primul rand sa am muzica live, nu doar de pe calculator si ca trupa pe care o vom invita/plati sa cante, sa respecte oarecum gusturile mele. Cu alte cuvinte, sa nu cante manele, sa nu cante 3 melodii, dupa care sa ia pauza, si sa fie muzica multa si variata pana la finalul nuntii. Ma gandeam la 3 reprize de cantat minim, intre care sa se serveasca masa.

Evident, habar nu aveam care sunt cele mai populare formatii care canta muzica nunta din Bucuresti. De fapt nici nu stiam cum sa gasesc una. Asa ca am apelat la prietenul nostru bun – internetul. O simpla cautare dupa formatii nunta a scos la iveala mai multe site-uri, asa ca am inceput sa le iau la rand si sa cer informatii referitoare la repertorii si la preturi. O trupa mi-a atras atentia in mod special, si anume formatia Kiazim. Aveam instrumentisti proprii, 2 solisti tineri, si mi-a placut in mod special ca aveau afisat chiar pe site repertoriul (sau o parte din acesta). Astfel, am putut sa vad inca dinainte sa ii contactez, daca se potrivesc oarecum cu ceea ce aveam eu in minte pentru nunta perfecta. Au fost foarte deschisi sa comunicam si mi-au oferit repede un pret, precum si o descriere a modului in care opereaza. Mi-au trimis demo-uri de la alte nunti si am discutat in detaliu ce se va intampla la nunta. Chiar si sotul meu a fost incantat sa vada cat sunt de deschisi si de receptivi la ideile noastre. Acum mai sunt doar 2 luni pana la nunta si parca numai am rabdare. Vreau sa se spuna despre nunta noastra ca  fost una super distractiva si sunt sigura ca muzica pe care am ales-o va contribui din plin la aceasta impresie.

Lasa un comentariu valoros la subiect. Multumesc.

