Articolbox

articole de calitate pentru toate varstele.

Doua metode de atragere a clientilor a magazinelor mari


Vremea cand romanul mergea la piata pentru a-si cumpara legume si fructe, iar intr-o alimentara pentru a-si cumpara ulei sau otet, sau cand se duceau la un depozit pentru a cumpara vopsea, la altul pentru a-si achizitiona plasa de perete, a apus de ceva vreme. Acum exista magazine mari, care au in dotarea lor absolut toate produsele necesare, fara a mai fi nevoie sa te deplasezi din piata in magazin pentru a-ti face toate cumparaturile de pe lista.

Fiind tot mai multe magazine mari, supermarket in cazul magazinelor cu produse de consum larg, au la indemana cateva metode de a-si atrage clienti cat mai multi pentru a supravietui pe o piata in continua dezvoltare, pe o piata unde apar tot mai multe supermarketuri sau magazine mari cu specific in constructii, renovari, gradinarit.

1. In primul rand, pun produse cat mai multe la oferta. Iar pentru a afla de aceste produse ce sunt la reducere, toate magazinele mari realizeaza saptamanal sau o data la doua saptamani un catalog cu toate promotiile din acea perioada. Aceste cataloage sunt impartite fie la usile persoanelor, se gasesc la intrarea in magazin sau, o idee cat se poate de inteligenta, avand in vedere importanta internetului in acest moment, cataloagele cu promotii se gasesc si online. Astfel, in acest moment exista un catalog Metro disponibil pe internet, care este valabil pana la data de 6.02.2013. In acest catalog se prezinta zeci de produse aflate la promotie, iar daca o persoana isi face cumparaturile o data pe saptamana si alege Metro, cu siguranta va economisi o suma importanta.

2. Prezenta pe social media este obligatorie si nu doar prin realizarea unei pagini pe Facebook sau a unui blog, ci prin disponibilitatea zilnica de a posta pe Facebook, de a dialoga cu clientii magazinului, de a da sfaturi pe blog in ceea ce priveste produele din magazin. De exemplu, cei de la Dedeman au asa-numitul „DedeManual” in care explica clientilor cum sa-si aleaga produsele ideale, indiferent ca e vorba de alegerea cauciucurilor de iarna sau a parchetului din dormitor. In plus, cei de la Dedeman sunt foarte activi pe Facebook, raspund intrebarilor venite din partea clientilor, ofera sfaturi pentru cei care doresc sa afle care produs este mai avantajos ca si raport calitate-pret. Iar cand doresti sa afli care e ultima promotie Dedeman, nu trebuie decat sa le urmaresti pagina de Facebook si vei afla.

Faptul ca Dedeman este astazi cel mai important lant de magazine din domeniu constructiilor, amenajarilor interioare si exterioare se datoreaza faptului ca tot ceea ce fac, o fac intr-un mod inteligent si corect, precum si cei de la Metro. Dar cei de la Dedeman au marele plus de a se fi ridicat de la 0, pe cand Metro a venit ca un brand mare de afara, dar ambele companii au stiut ca doar profesionalismul ii pot ridica ridica si mentine la un nivel mare. Ambele au inteles ca poti atrage noi clienti si ii poti fideliza doar daca le oferi toata atentia necesara, iar prin promotiile realizate reusesti sa castigi noi clienti, iar pe cei vechi sa-i fidelizezi. In plus, Dedeman a inteles ca social media este obligatorie in era internetului, iar activitatea lor ma bucura si nu face altceva decat sa-mi intareasca ideea ca la conducerea acestui lant de magazine se afla oameni profesionisti.

In concluzie, promotiile si social media sunt doua concepte care pot atrage clienti si creste substantial vanzarile, astfel ca nu trebuie neglijate indiferent de domeniul de activitate.

Anunțuri

Lasa un comentariu valoros la subiect. Multumesc.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: